Συχνές ερωτήσεις

Γιατί να κάνω λογαριασμό στο www.elliniko-panorama.gr

Η δημιουργία λογαριασμού στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία σας. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, ο Τ.Κ, το τηλέφωνο, το e-mail σας κλπ. τόσο για τις παραγγελίες σας σε έντυπη μορφή όσο και για τις παραγγελίες σας σε ηλεκτρονική μορφή. Επίσης, με την δημιουργία λογαριασμού στο www.elliniko-panorama.gr έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνετε κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, και έχετε επίσης πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Κάνοντας ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ μπορείτε να αγοράσετε: τα τεύχη του περιοδικού, μενονωμένα άρθρα του περιοδικού, πακέτα τευχών, συνδρομή, άλλες εκδόσεις, εκδρομές κ.ά.

Πως κάνω λογαριασμό

Για να κάνετε λογαριασμό κάντε κλικ στο "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ" στην πάνω αριστερή πλευρά του site. Στη φόρμα που εμφανίζεται επιλέγετε «Δημιουργία λογαριασμού» και συμπληρώνετε τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας στο site.

Ξέχασα τον κωδικό μου (password)!

Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Πάτε στο «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» και στη φόρμα εισόδου που εμφανίζεται κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάντε κλικ στο link "Ξεχάσες τον κωδικό σου;". Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπληρώστε το όνομα και το e-mail σας και θα λάβετε ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσετε νέο password.

Πως κάνω παραγγελία;

Στο www.elliniko-panorama.gr παραγγέλνετε οποιαδήποτε στιγμή online κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αγορά" που υπάρχει κάτω από κάθε προϊόν.
Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 331315 με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα, καθημερινά από τις 8:30 έως τις 16:00.

Πως παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας για να ενημερωθείτε για την εξέλιξή της πάτε στο ¨Ο ΛΟΓΑΡΙΣΜΟΣ ΜΟΥ» και στον πίνακα που ανοίγει επιλέγετε το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΏΝ.

Πως ακυρώνω παραγγελία;

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ή μέρος της θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στο τηλ : 2310 331315  και εφόσον δεν είναι σε στάδιο αποστολής .

Πως γίνεται η πληρωμή;

Στο www.elliniko-panorama.gr μπορείτε να πληρώσετε με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιλέξετε:
α) Με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας.
β) Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σας σε τραπεζικoύς  λογαριασμούς :
 
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 6559 121537 019 | IBAN: GR71 0171 5590 0065 5912 1537 019 (ΑΝΝΑ ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε) 
  • ΕΘΝΙΚΗ: 2394 4010 265 | IBAN: GR04 0110 2390 0000 2394 4010 265 (ΑΝΝΑ ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε) 
  • EUROBANK: 0026.0014.21.0200658334 | IBAN: GR63 0260 0140 0002 1020 0658 334 (ΑΝΝΑ ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε)
γ) Μέσω viva payment.
Δ) Μέσω pay pal
  
Πως παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Το www.elliniko-panorama.gr  σας παραδίδει όσον αφορά τα προϊόντα σε όποιο μέρος επιλέξετε μέσω συνεργαζόμενων εταιριών courier και ΕΛΤΑ. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά προϊόντα μετά την αγορά τους ανοίγετε το «Ο ΛΟΓΑΡΙΣΜΟΣ ΜΟΥ» και είναι αποθηκευμένα στο ΑΡΧΕΙΟ όπου παραμένουν για όσες χρήσεις επιθυμείτε.

Μπορώ να κάνω επιστροφή;

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε φυσικό προϊόν έχετε αγοράσει από το www.elliniko-panorama.gr  εντός 14 ημερών από την παραλαβή του όπου και σας κάνουμε ΔΩΡΟ τα μεταφορικά της πρώτης επιστροφής της παραγγελίας καθώς και τα μεταφορικά για την πρώτη αντικατάσταση.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του www.elliniko-panorama.gr;

Η λειτουργία του www.elliniko-panorama.gr είναι 24ώρη και η τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο μπορεί να γίνει από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:30 έως τις 16:00.
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεμιστοκλή Σοφούλη 25, Θεσσαλονίκη
Τ.Κ. 54655
T: 2310 331 315
[email protected]
ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΔΕΙΑΣ Ε.Ο.Τ. (ΜΗ.Τ.Ε.): 0933Ε60000205901

NEWSLETTER